»Na osnovi dosedanjega dela v slovenskem šolskem prostoru sem prepričan, da je slovenski šolski sistem v splošnem dober.«
»Slovenska šola je v splošnem dobra, imamo dobre vrtce in šole, dobre podporne službe na ravni države.«
»Hitre spremembe v družbi, drugačen način življenja, drugačne vrednote pa hkrati prinašajo cel kup izzivov na področju vzgoje in izobraževanja.«
»Ključen pa je učitelj, ki je vsak dan v svojem delovnem času v razredu.«
»To pomeni, da imajo (šole in vrtci, op. a.) vpliv ali stik s tako rekoč polovico slovenskega prebivalstva na dnevni ravni.«
»Zavedam se tudi, da je v družbi individualizma, v kateri smo, v šolskem prostoru v ospredju pogosto pritisk na ocene in uspeh.«
»V javnosti je pogosto slišati, kot da je država oziroma ministrstvo nasprotnik teh javnosti, sam vidim reševanje izzivov in konfliktov, ki nastanejo, v konstruktivnem sodelovanju.«
»Menim, da se učitelj zelo težko odpravi na usposabljanje v programe, ki so zdaj predvideni v obsegu 60 kreditnih točk.«
»Mislim, da bo treba spremeniti že strukturo tega dokumenta in določiti, kaj so pravice in obveznosti učencev oziroma dijakov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju